Общи условия

Общи условия

I.ПРЕДМЕТ

Чл. 1. Настоящите общи условия са предназначени за регулиране на отношенията между ДОСТАВЧИК и клиентите, наричани по-долу ПОТРЕБИТЕЛ/И/ на електронния магазин „www.mall724.bg”, наричан по-долу „ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН”.

ІІ. ДАННИ ЗА ДОСТАВЧИКА

Чл. 2. Информация съгласно Закона за електронната търговия и Закона за защита на потребителите:

  1. Наименование на Доставчика:  Ю.С. ПОЛО АССН.БГ ЕООД
  2. Седалище и адрес на управление:  ул. "Перущица" № 8 гр. Пловдив 4002
  3. Данни за кореспонденция:   За контакт
  4. Вписване в публични регистри: ЕИК/ДДС № 160116245

III. ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН

Чл. 3. ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН e електронен магазин, достъпен на адрес в Интернет ТВОЯ МАГАЗИН, чрез който Потребителите имат възможност да сключват договори за покупко-продажба и доставка на предлаганите от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН стоки, включително следното:

  1. Да извършат регистрация и създаване на профил за преглеждане на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН и използване на допълнителните услуги за предоставяне на информация. За целта потребителите трябва да попълнят електронната регистрационна форма, намираща се на Интернет адрес ТВОЯ МАГАЗИН . При попълване на електронната форма за регистрация съответния потребител е длъжен да предостави изискуемите и верни данни, както и да ги актуализира в 7-дневен срок от тяхната промяна. Потребителят гарантира, че данните, които предоставя в процеса на регистрация, са верни, пълни и точни и при промяна на последните ще ги актуализира своевременно. В случай че съответния потребител предостави неверни данни или не са отразени настъпили промени в срока посочен по-горе, Доставчикът има право да прекрати договора като спре незабавно и без предизвестие поддържането и достъпа на Потребителя до профила му.

Електронният магазин предоставя възможност за разглеждане и поръчка като гост. Потребителят – гост е длъжен да попълни съответната форма с изисканите данни. Потребителят гарантира, че данните, които предоставя са верни, пълни и точни.

  1. Да извършват електронни изявления във връзка със сключването или изпълнението на договори с ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН чрез интерфейса на страницата на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН, достъпна в Интернет. Преди извършване на изявлението съответния ползвател може свободно да поправя въведената от него информация в регистрационната форма.

– продажната цена, с включен ДДС, както и тарифа за стойността на пощенските, куриерските или транспортните разходи, не включени в цената на стоките, свързани с тяхната доставка; – информация за начините на плащане, доставка и изпълнение на договора; – правото на Потребителя и условията и начина за упражняването му да се откаже от договора и условията, при които стоката може да бъде върната, с изключение на случаите по „Закона за защита на потребителите“; – периода, за който направеното предложение и цена остават в сила; – всякаква друга информация, която доставчикът е длъжен, съгласно българското законодателство, да предостави своевременно преди закупуването на стоката от Потребителя.

  1. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ

– да събира и използва информация относно своите потребители, когато същите се регистрират, като тази информация може да включва име, презиме, фамилия, адрес, телефон, електронен пощенски адрес за кореспонденция и всяка друга информация, която се предоставя при регистрацията  и всяка друга, която се въвежда или предоставя при заявяване, получаване или използване на предоставяните от доставчика услуги, участване в промоции, томболи и състезания, попълване на анкетни карти, въпросници, формуляри и други, като Доставчикът ще използва същата при спазване на Закона за защита на личните данни. 

– полага грижа информацията в магазина да се поддържа винаги вярна и актуална, но не гарантира за достоверността и пълнотата на същата; 

– не носи отговорност за не предоставяне на достъп до магазина, както и за не обработването или не навременното обработване на заявките за покупка, при настъпване на обстоятелства извън неговия контрол – случаи на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната мрежа Интернет; 

– не гарантира, че достъпът до магазина ще бъде непрекъсваем, навременен, сигурен и свободен от грешки, доколкото това е извън възможностите, контрола и волята му; – доколкото не разполага с възможността да променя, контролира или по друг начин влияе върху качеството и годността за употреба на заявените от Потребителя стоки не отговаря за съответствието им с приложимите нормативни изисквания и техните качества; 

– не носи отговорност за вреди, причинени върху софтуера, хардуера или телекомуникационните съоръжения, или за загуба на данни, произтекли от материали или ресурси, търсени, заредени или използвани по какъвто и да било начин посредством него; – няма задължението и обективната възможност да контролира начина, по който Потребителят използва магазина.

Чл.11. Потребителят се задължава: – да посочи точен и валиден телефон, адрес за доставка и електронен пощенски адрес за кореспонденция; – да плати цената на заявената от него стока; – да заплати разходите по доставката, освен в случаите, в които разходите за доставка остават за сметка на Доставчика; – да получи стоката; – да полага всички грижи и да предприема необходимите мерки, които разумно се налагат, с цел опазване на паролата си; – с оглед спецификата на Интернет протоколите и сигурността при опазването на данните за паролата, да прекратява сесията, при която е влязъл в потребителския си профил чрез натискане на виртуалния бутон “изход”; – да не подава фиктивни или невалидни заявки или друга невярна информация. Потребителят носи пълна отговорност за опазването на своята парола, както и за всички действия, които се извършват от него или от трето лице чрез използването й. – да спазва българското законодателство, настоящите Общи условия, Интернет етиката, правилата на морала и добрите нрави; – да не нарушава чужди имуществени или неимуществени права, включително право на интелектуална собственост; – да уведомява незабавно Доставчика за всеки случай на извършено или открито нарушение при използване на магазина; – да не се намесва в правилното действие на системата, включително, но не само, да не осуетява процедурата по идентификация на друг потребител, да не осъществява достъп извън предоставения му, да не възпрепятства други потребители да използват магазина; – да не извлича чрез технически средства или по технически начин информационни ресурси или части от информационни ресурси, принадлежащи към базите данни, разположени в магазина и по този начин да не създава собствена база данни в електронен или друг вид; – да не се представя за друго лице или представител на юридическо лице или група хора, които не е оправомощен да представлява, или по друг начин да заблуждава трети лица относно самоличността си или принадлежността си към определена група лица; – да не извършва злоумишлени действия по смисъла на настоящите Общи условия. – достъп в режим онлайн до Доставчика, при спазване на условията и изискванията за достъп, освен при настъпване на обстоятелства извън контрола на Доставчика – случаи на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната мрежа Интернет; – достъп и корекция в режим онлайн на личните си данни; държавни органи, търговски дружества, физически лица и други, освен в случаите когато е получил изричното писмено съгласие на Клиента, информацията е изискана от държавни органи или длъжностни лица, които според действащото законодателство са оправомощени да изискват и събират такава информация. Доставчикът е длъжен да предостави информацията по силата на закона.

  1. Да сключват договори за покупко-продажба и доставка на стоките, предлагани от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН;
  2. Да извършват плащания във връзка със сключените договори с ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН, съгласно поддържаните от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН начини за разплащане- наложен платеж или банков път.
  3. Да получават информация за нови стоки предлагани от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН.С акта на регистрацията си съответния потребител дава съгласие да получава имейл кореспонденцията и информационен Бюлетин. В случай че не желае да получава имейл кореспонденция и рекламен Бюлетин, може да се откаже във всеки един момент и да информира Доставчика, като изпрати имейл на електронната му поща .
  4. Да преглеждат стоките, техните характеристики, цени и условия за доставка. В тази връзка доставчикът публикува:

– описание на основните характеристики и изображение на всяка стока, съгласно посочената от производителя информация;

Чл. 4. Доставчикът доставя стоките и гарантира правата на Потребителите, предвидени в закона, в рамките на добросъвестността, възприетите в практиката, потребителското или търговското право критерии и условия.

Чл. 5. (1) Потребителите сключват договор за покупко-продажба на стоките, предлагани от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН чрез интерфейса на Доставчика, достъпен на страницата му в Интернет на адрес ТВОЯ МАГАЗИН или друго средство за комуникация от разстояние.

(2) По силата на сключения с Потребителите договор за покупко-продажба на стоки, Доставчикът се задължава да достави и да прехвърли собствеността на Потребителя на определените от него чрез интерфейса стоки. Стоката се предава на адреса за доставка на Потребителя или на трето лице – представител на Потребителя, което приема и потвърждава получаването на същата от името на Потребителя. При предаване на стоката Потребителят или третото лице – представител на Потребителя подписват придружаващите я документи, служещи като потвърждение за доставката на стоката. В случай че Потребителят не бъде намерен в срока за доставка на посочения от него адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, Доставчикът се освобождава от задължението си да достави заявената стока. Потребителят може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по доставката. В този случай започва да тече нов срок за доставка от момента на потвърждението по предходното изречение.

(3) Потребителите заплащат на Доставчика възнаграждение за доставените стоки съгласно условията, определени на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН и настоящите общи условия. Цените в електронния магазин на български език са в български лева с включен ДДС. В същата не са включени разходите по доставка.

(4) Доставчикът доставя заявените от Потребителите стоки в сроковете и при условията, определени от Доставчика на страницата на електронния магазин и съгласно настоящите общи условия. Обработването на поръчките се извършва от понеделник до петък от 9:00 ч. до 17:00 ч. Поръчки, направени след 17,00 ч. от понеделник до петък се обработват на следващия работен ден. Поръчки, направени в събота и неделя се обработват в първия следващ работен ден. Срок на доставка на територията на Република България – от два до пет работни дни.

(5) Цената за доставката се определя отделно и изрично от цената на стоките.

 

  1. ИЗПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН

Чл. 6. (1) За да използва ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН за сключване на договори за покупко-продажба на стоки,Потребителят следва да въведе избрани от него име и парола за отдалечен достъп, в случаите в които електронният магазин изисква регистрация.

(2) Името и паролата за отдалечен достъп се определят от Потребителя, чрез регистрация по електронен път в сайта на Доставчика.

(3) С попълване на данните си и натискане на бутоните „Прочетох и съм съгласен“, „Да, приемам“ и „Регистрация“, Потребителят декларира, че е запознат с тези общи условия, съгласен е с тяхното съдържание и се задължава безусловно да ги спазва.

(4) Доставчикът потвърждава извършената от Потребителя регистрация, чрез изпращане на писмо на посочен от Потребителя електронен адрес, на който се изпращат и информация за активиране на регистрацията.

 (5) В случай че за регистрация на Потребителя се използва профил в уеб социални мрежи или други мрежи, страна по договора е лицето, което е титуляр на използвания за регистрацията профил в съответната социална или друга мрежа. В този случай Доставчикът има право на достъп до данните, необходими за идентифициране на Потребителя в съответната социална или друга мрежа.

Чл. 7.  Електронният адрес, предоставен при първоначалната регистрация на Потребителя, както и всеки следващ електронен адрес, използван за обмен на изявления между Потребителя и Доставчика, е „Основен електронен адрес“ по смисъла на тези общи условия. Потребителят има право да променя своя Основен контактен електронен адрес.  При постъпване на заявка за промяна на Основния контактен електронен адрес, Доставчикът изпраща искане за потвърждение на промяната. Искането за потвърждение се изпраща от Доставчика на посочения от Потребителя нов Основен контактен електронен адрес.Доставчикът не носи отговорност пред Потребителя за неправомерна промяна на Основния контактен електронен адрес.

  1. ТЕХНИЧЕСКИ СТЪПКИ ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ПОКУПКО-ПРОДАЖБА

Чл. 8. (1) Потребителите използват предимно интерфейса на страницата на Доставчика, за да сключват договори за покупко-продажба на предлаганите от Доставчика стоки в  ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН.

(2) Договорът се сключва на български език.

(3) Договорът между Доставчика и Потребителя представлява настоящите общи условия, достъпни на адрес www.mall724.bg

(4) Страна по договора с Доставчика е Потребителят съгласно данните, предоставени при регистрацията и съдържащи се в личния профил на Потребителя. За избягване на съмнение това са данните, с които е създаден акаунт при Доставчика.

(5) Доставчикът включва в интерфейса на Интернет страницата си, технически средства за установяване и поправяне на грешки при въвеждането на информация, преди да бъде направено изявлението за сключване на договора.

Чл.9.Доставчикът има право:

-да изпраща до Потребителя бюлетини с реклмани съобщения, за получаването на които Потребителят се е абонирал;

– да получи от ползвателите съответните дължими суми за закупените артикули

Чл.10.Доставчикът се задължава да:

 – да спазва реда и условията за предявяване на рекламации и отправяния на искания за замяна на заявени стоки, ред и условия, публикувани на общиТВОЯ МАГАЗИН и декларира, че се счита за обвързан с тези ред и условия

При неспазване на задълженията Доставчикът има право незабавно и без предварително предупреждение да спре достъпа на Ползвателя и трети лица до потребителския му профил, както и право на обезщетение за всички претърпени вреди и пропуснати ползи, които са пряка и непосредствена последица от неизпълнението на задълженията по предходната алинея от страна на Потребителя. В тези случаи Доставчикът има правото да сезира компетентните държавни органи за установяване на съответно

Чл.12. Потребителят има право на:

– да получи поръчана от него стока на посочения от него адрес.

Отказ от договора и рекламация

1. Всеки потребител има право да върне или да замени своята поръчка в срок от 30 дни от датата на поръчка без да има основателна причина.

Продукти от категории "Чорапи", "Бельо", "Бански костюми" и "Козметика" не подлежат на връщане. 

2. При отказ от договора потребителя трябва да достави обратно на продавача поръчката в неупотребен (с придружаващите го етикети) и ненарушен търговски вид.

3. Сумата се възстановява в зависимост от метода на плащане, това може да стане по банков път или ако заплащането е направено с карта по сметката на вашата карта. В срок до 14 работни дни.

4. Сумата се възстановява след получаването и проверката на продукта. Сумата НЕ се възстановява ако потребителя не е върнал продукта към продавача.

5. Продавача поема разходите за доставка при дефектни продукти, повреда при транспортиране и всички други обстоятелства причинени по вина на продавача.

6. При връщане или смяна на продукта, разноските за доставка са за сметка на потребителя. 

7. Доставката към продавача се осъществява от куриерска фирма. Ако изпитвате затруднения можете да се свържете с нас на За контакт

8. При технически проблем и/или грешки в цените, продавачът също може да се откаже от договора.

Последна актуализация: 27.09.2023 г.